Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Valvaka

Sunday, September 19, 2010

Valvaka

Har valvakan på i bakgrunden, men jag orkar inte bry mig. Jag har så fruktansvärt ont i skallen och jag är deppig för att helgen är över.

Idag har vi inte gjort så mycket alls. Vi var och röstade... eller Bäjbo röstade och jag hängde med. Det gör mig vansinnig att han vägrar berätta för mig vad han röstade och eftersom han vet det kommer han ju fortsätta att inte berätta. He's like that, my Bäjbo... en riktig retsticka. Sen var det ju dax att åka, men inte fören vi lagat vår sedvanliga söndagslunch med fläskpannkaka. Mums. Fick mig ena bete till matlåda imon med. Ska toppa den med lite Kesella tror jag allt.

Bilresan hem var ett helvete. Efter Jönköping öppnade sig himlen och regnet stod som en vägg framför bilen. Lastbilarna stannade helt sonika mitt på sidan av motorvägen och vi andra körde i 50 max i vad som kändes som en evighet. Riktigt läskigt var det och jag trodde ett tag att loppet var kört. Efter Ödeshög lättade det dock och sen vart det riktigt soligt. Men vad hjälpte det för sen hade jag och hundra andra bilar turen att hamna bakom en hästtransport och där låg vi och kröp fram hela vägen till Örebro.

Resan fick mig att få huvudvärk som attan och nu är jag helt och hållet slut i rutan. Jag saknar redan Bäjbo och idag kände sdet riktigt jobbigt att åka därifrån. Det gör det ju alltid, men vissa gånger är värre än andra... detta var en sån gång. Återigen slår det mig att det snart gått fem år av detta åkande och jag orkar verkligen inte mer. Jag vill göra nåt åt detta och det NU! Usch va deppig jag är... Jag vill bara gå och lägga mig faktiskt och det tror jag att jag ska göra så fort jag fått lite yogutt i maggen. Vem fan bryr sig om vem som ska styra Sverige egentligen... det är ju samma skit alltihopa.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: