Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tamponger i pipen?

Thursday, September 02, 2010

Tamponger i pipen?

Skulle det funka tro? Jag kan ju ändå inte andas genom den så varför inte proppa den med lite superabsorbenter?

Jag är så otroligt rastlös att jag håller på att gå sönder inombords. Får nästan panik... jag vill så gärna röra mig, men pallar ju inte. Jag tänkte jag skulle ta tillfället när man ändå är hemma i akt och tvätta. Inte en bra idé visade det sig för jag höll på att falla ihop av att gå ner till tvättstugan och upp igen. Förmågan att andas in luft och därmed syre är i botten och musklerna är så ömma att jag knappt tog mig upp för trappstegen. Men nu har jag ju inte mycket val än att färdigställa när tvätten redan ligger i maskinen. Dock lindrade det inte alls min rastlöshet och jag är prick lika uttråkad. Dessutom börjar jag få ont i ryggen efter att ha suttit med datorn i knät sen 6.30.


Jag spenderar alltså dagen i soffan, ynklig till tusen och får nöja mig med att drömma om att röra mig. Det kan väl aldrig vara normalt att vilja göra annat än ligga och sova när man är sjuk? Men hur som helst... Jag har nog beslutat mig för att köpa en crosstrainer. Nåt löpband blir det väl aldrig eftersom det är så hiskerligt dyrt. En crosstrainer är betydligt billigare och just nu har de en på Stadium för 2499:-. Undrar om den är nåt att ha? Köper man den via nätet får man den levererad till dörren, vilket ju låter otroligt smidigt, men man vill ju inte köpa grisen i säcken. Jag har varit där för att kikat, men de har den inte på plats. Kanske de har den ute vid Marieberg... och då kanske jag kan köpa den på plats med... Det där med att vänta är ju inget jag gillar. Ja, just nu kan jag ju inte göra mycket annat än drömma vidare.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: