Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kanske skulle jag...

Tuesday, September 07, 2010

Kanske skulle jag...


Varfasen jag blir ju inte klokare. Jag vet att jag inte ska rösta rödgrönt, men mer än så vet jag banne mig inte och frågan är om jag nånsin kommer kunna bestämma mig. Kanske skulle jag bara slå till. Man kan förstidsrösta på sjukhuset. Jag har gått förbi lokalen i patientbiblan varje dag och tänkt att imorrn så. Jag har ju ingen som helst lust att rösta den 19:e och jag är lite skraj att jag ska fortsätta glömma bort att förtidsrösta och tillslut inte ha nåt annat val (he he). Idag åker nog röstkortet ner i ryggan i alla fall.

Det... samt byta mina jeans jag köpte i lördags. Jag var nog lite för snabb och trött för att tänka ordentligt. När jag väl hittade dom tänkte jag bara att jag ville ha så loose-fit som möjligt och tog därför den större storleken av de två jag provade. De är för stora... det är bara att inse faktum att jag måste göra det jag hatar mest... gå tillbaka och byta. Som tur var hade jag inte slängt kvittot denna gång som jag ju alltid gör annars och jag var heller inte för ivrig med att riva bort lappar och dylikt.

Inatt har jag sovit illa igen. Vet inte riktigt varför, men jag har vaknat flera gånger. Säg nu inte att detta ska bli nåt återkommande... jag som alltid sovit så bra. Nu när jag väl ska va vaken känner jag mig trött som sjutton såklart och av erfarenhet vet jag ju att det inte är en bra start på dagen. På morgonen är jag ju nämligen som piggast och om detta är mitt piggaste idag.. ja, ni hajar.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: