Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Forever young

Friday, September 24, 2010

Forever young

Snälla säg att det inte är sant?! Hur ser bloggen ut för er? För mig har bakgrunden gett sig igen. Varför håller det på att strula så??? Jag vill inte ha nån av Bloggers fula bakgrunder... men detta börjar bli lite jobbigt. Jaja, nu hinner jag inte fixa det och förra gången löste det sig själv, så jag håller tummarna för det denna gången med.

Det kanske är dax för ett ansiktslyft på bloggen... vad säger ni? Och har ni några idéer?

Den ryske biokemisten professor Vladimir Skulatjev vid Universitetet i Moskva har uppfunnit ett ungdomspiller som kan förlänga livet med tiotals år. Medicinen ska hindra oxidationen i kroppens celler, och därmed delvis stoppa åldrandet. Tyvärr är det väl för sent för mig. Ytterligare år av kliniska tester krävs och det dröjer väl ännu många år innan pillret finns på marknaden... och då är min ungdom redan förbi. Sen kan man ju undra hur just en rysk forskare kommit in på denna bana... ryssarna super ju ihjäl sig ändå.

Ja, det var en liten instickare bara. Jag kom nämligt just till insikt att det snart är dax för mig att fylla år... turning the magic age. Fast jag har tänkt på de där. Anledningen till att just 31 var den magiska åldern var ju för att man fortfarande var ung, men ändå hade en vuxens erfarenhet... Jag vet inte om det stämmer på mig riktigt. Jag känner mig inte direkt erfaren. Ni vet... inte gift, inga barn, inget hus osv. Och vad jag kom fram till enligt detta är att jag fortfarande bara är ung :D, så sparar jag lite på min magiska ålder. Ja, så gör jag... jag fortsätter att bara vara ung tills den där ryssen kommer med sitt piller. Då kanske jag blivit vuxen i sinnet så kan jag käka hans piller och förbli purung. Pööörfect.

Vaknar på ett underbart humör. Det känns skönt i kroppen efter gårdagens träning. Inte träningsvärk, men ändå trött i musklerna. Jag har bestämt mig för vilodag idag och istället blir det storstädning här hemma. Riktigt längtar faktiskt.... hur weird är inte det? Men först-... mot veckans sista arbetspass.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Christian said...

igår var det image not available över hela sidan men nu är den röd igen :)