Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Snöångest

Sunday, September 26, 2010

Snöångest

Bilder på den första snön publiceras nu i tidningarna. Det är nånstans vid Vemdalen befolkningen fått pölsa runt i 3 dm vitt och snöstorm.

Ångest växer i mig. Jag gillar verkligen inte snön. Den har en enda bra funktion och det är ljuset den avger i vintermörkret, men det är nog också allt gott jag kan se. Visst jag gillar att åka skidor, men det är mer för att utnyttja situationen till den bästa snarare än för att det är så himla härligt.

Nä, snön är bara till besvär. Kaos i trafiken, halt på vägarna. blött om fötter och svårt att ta sig fram. Och på vädret pratas om minusgrader. Jag skakar bara av tanken. Fyfyfyfy... jag vill inte!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: