Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Beyond Hell Above Heaven

Monday, September 20, 2010

Beyond Hell Above Heaven

Sitter och lyssnar på Volbeats nya. Inte en dag för tidigt... den har ju varit ute i fem dagar redan. Jag har ju väntat så och när den väl släpps glömmer jag det. Vansinne! Men nu är den på i alla fall. Och jag gillar det!

Det är bra med band som snor från sig själva. Det innebär att de fattar vad som är bra med just dom. Hittills Har jag hört självstöld i nästan varenda låt och det gör mig inte ett skit.

Om två veckor är det dax för konsert. Jag köpte biljetterna för så länge sedan att jag nästan glömt att vi skulle gå. Den 8:e oktober smäller det. En liten föllsedagspresent till mig själv. Jag tycker dock det är lite synd att de g¨tt och blitt sås stora att de ska spela på Skandinavium. Volbeat är ett band som gör sig bättre på mindre spelställen... som förra året.

Berättade jag om förrförra året? Det tror jag va? Vi gjorde en dubbel jag och Cillan. Vi började i Örebro den 10 december och fortsatte ner till Göteborg för att gå igen den 12:e.


Känns som evigheter sedan. När jag kollar på korten ser vi ju ut att vara 12 år gamla typ, haha, och det är inte ens 2 år sedan. Scary. Jaja, jag ser fram emot en superbra konsert och en superkul helg med Cillan och Bäjb i alla fall.

Hur som... skivan. Nu har jag hunnit lite längre medan jag skrivit detta och klippt lite i bilderna och jag är supernöjd. Detta kommer bli riktigt bra när man lyssnat in sig ännu mer. Perfekt för tågresan, partajet och träningspassen. Helt enkelt toppen!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: