Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ekersgatan > Norra Bro

Sunday, September 05, 2010

Ekersgatan > Norra Bro

Kära nån, hur ska det här gå? Emma hörde av sig och ville ut och plocka svamp. Inte för jag tror vi kommer hitta någon... jag tror svampen springer och gömmer sig när den hör att jag är på väg, men det är ju skönt att komma ut bara.


Hur som helst ska jag cykla dit. För det första hoppas jag verkligen att jag har luft i däcken och för det andra hoppas jag att jag hittar. Jag hittar till Universitetet som ligger lite drygt halvvägs, men sen... blankt. Jag har inte varit mycket sydost ut, i alla fall inte på mycket mycket länge. Ska bli mycket intressant detta. Det är 8 km enkel så det vore skönt om jag kunde slippa åka allt för mycket vilse. Thank god I've got GSP in my phone.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: