Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mot Karlslundsspåret för en femma

Saturday, September 11, 2010

Mot Karlslundsspåret för en femma

Eftersom det spöregnade i morse när jag skulle ut och springa sket jag i det och körde en timme på steppern istället. Men jag VILL ju springa. Har ju inte kunnat göra det på skitlänge pga den här jäkla förkylningen. Trots att den fortfarande besvärar mig lite, känns det ju bra mycket bättre och jag bara måste ut och testa.

Tyvärr har jag en jäkla huvudvärk och är skittrött eftersom jag inte fått sova som folk inatt, men en femkilometare i Karlslund borde jag väl klara?

Det var skitsvårt att få en helbild med webcamen (kamerabatteriet var slut) så jag fick dela den på två, men visst är den fin?

Eftersom det är 17 grader ute tänker jag köra i min nya Nike-dress! Det är någon typ av vct-material i den tror jag, vilket ju inte är optimalt för löpning eftersom det inte andas så bra, men det är ju inte skitvarmt så det får duga.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: