Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Master of Mushroom

Sunday, September 05, 2010

Master of Mushroom

Eftersom jag inte kunde bestämma mig för omelett eller varma mackor med kantarellstuvning gjorde jag en kompromiss med mig själv och gjorde en macka och skramlade ägg till. Det var nog banne mig den mest delikata måltid jag nånsin fått äran att äta.

Mätt och belåten kröp jag sedan ner i soffan framför mitt Laguna Beach för att nyss inse att jag var tvungen att stänga av om det skulle bli nåt gjort innan läggdax. Buhuu, vill inte att kvällen ska va slut... vill inte att helgen ska vara slut. Nu väntar ännu en arbetsvecka och iskalla mornar. Jag inser att det är nu helvetet börjar. Ni vet när man håller på att frysa ihjäl när man kliver upp ur sängen på morgonen och är blåvit innan man kommer fram till jobbet, bara för att frysa en hel dag inomhus och sen frysa kvällen igenom trots duntofflor och fleecepläd.

Vill inte, vägrar!... men god natt i alla fall då.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: