Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Not quite a blackhead

Friday, February 12, 2010

Not quite a blackhead


Jaha, då var det klart. Jag vet att man inte ser ett skit på denna bild, men den får duga eftersom jag inte får ljuset att bli bättre denna fredagkväll. Jag är inte helt nöjd. Det vart nämligen inte svart. Sätter jag upp håret ser det svart ut i hårbotten, men det verkade inte ta riktigt på det övriga. Surt, nu när jag tog mod till mig och allt. Nu funderar jag på om jag ska låta det vara såhär, eller om jag ska köpa en till... en riktigt svart och slänga på över. Känns ju lite surt att göra det halvdant. Jag får se i möra... tänker ju inte ge mig ut nu hur som helst.


Image and video hosting by TinyPic

4 comments:

m said...

Ser riktigt bra ut (trots skumrasket) du ska inte vara svart, svart, det blir för hårt. Lyssna på mamsen som haft alla färger från orange, grönt. svart och alla nyanser däremellan haha

Hannastacia said...

Jo, jag vet att mamsen tycker det. Du har lyckats övertala mig att inte färga svart i typ 16 år nu :), men frissan var övertygad om att svart var helt rätt mot min ögonfärg. En frisör borde ju se sånt... flera av dom har ju sagt att jag ska ha mörkt/svart. Tänkte bara testa ju... färg håller aldrig direkt länge i mitt hår ändå ju.

mamsen said...

Oki, lägger mig, men jag vidhåller att du är snyggast lite halbvblond, har ett foto som bevis, när du fyllde år och vi gave dig en make over, betalade xxxx dollar(många var dom) hos Mr dont remember his name, var du sååååå fin, glöm ditt röda och mörka, mamsen vet bäst vet du väl

Hannastacia said...

Nånting de Paris va? Alexander? Ja, det var snyggt, men svårt att hålla efter. De är för dyrt att färga hos frissan. Hon skulle ju ha 750 bara för att lägga i en färg!