Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hot in Texas

Sunday, February 21, 2010

Hot in Texas

Ingen vår i sikte enligt meteorologerna och SMHI. Jävla skit! Inte nog med att vi får vänta ytterligare på våren, men det ska bli snorkallt igen. Ner mot 25 minus igen. Ja, vi blir verkligen testade denna vinter. Allt tjöt och knöt om slaskiga vintrar utan snö har retat vädergudarna så till den grad att de vill överbevisa oss och testa vårt tålamod med vintern. Jag är överbevisad. Inte för att jag har gnällt i.o.f.s. Jag har inget allt emot milda vintrar... jag avskyr kyla och snö. medan alla andra klagar, njuter jag av asfalt och byter snön mot regn anyday.

Men, mina vänner, det är 21 grader varmt i Texas idag! 21 grader!!! Det är ju helt underbart! Och fortfarande är det några veckor kvar tills vi åker och våren i sydstaterna kan hinna avancera ytterligare innan vi landar den 13:e mars.


Jag tar banne mig på mig solbrillorna en sväng medan jag packar träningsväskan!

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

PollyJo said...

Snyggt du e med det mörka håret :)

Hannastacia said...

Thank you :D