Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Panik!!!

Sunday, February 21, 2010

Panik!!!

Det råder fullständig och fullkomlig panik på Ekersgatan. Jag har, iförd bikini, rivit ut varenda garderob och låda som finns i lägenheten. Det ligger kläder överallt. Alla kläder jag äger, förutom min sommarjacka. Det är puts väck! Var är den?! Jag minns när jag la undan den att jag la den på ett sätt så den inte skulle vara totalt skrynklig när jag skulle ta fram den igen, men var jag la den minna jag inte. Den kan ju inte bara försvinna!


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

mamsen said...

Är människa, drick grädde eller vad som helst, dom revbenen har du iofs ärv efter mig men mina är mjukt inbäddade haha

Hannastacia said...

Visst kan jag dricka grädde, men den sätter sig ju bara på röven och låren. Inget fäster på revbenen... måste sågas och slipas ner. Man kan ju bygga om allt annat på kroppen, så varför inte dom. Kanske skulle det hjälpa att fylla ut ovanför.