Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ny kamera?

Saturday, February 20, 2010

Ny kamera?

Har försökt ta lite kort med min älskade kamera idag för att se hur väl det funkar. Inte så bra blev resultatet. Jag har lyckats knäcka obejktivet på den och eftersom den är köpt i USA (för att den var bra mycket billigare där) kan jag inte få en ny på nån garanti. Snyft! För att få en bild med någon slags skärpa måste jag trycka hårt på objektivet så att det blir rakt. Inte lätt att ta bra bilder då. Kommer inte bli många bilder från resan om jag ska behöva kämpa med det.


Fujifilm Finepix Z30fd

Men jag vill ju ha en kamera nu när vi ska åka... det är ju ett måste! Jag har inte råd att slösa pengar på en dyr rackare nu, då kanske denna för 990:- på NetonNet. Visst är den urläcker?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: