Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ambition is a dream with a V8 engine

Sunday, February 21, 2010

Ambition is a dream with a V8 engine


Nu kan ni vara lugna, alla ni därute som stressat upp er för att jag inte hittade min sommarjacka. Den är återfunnen! Den låg i en väska jag kollat i minst fem gånger. Sjätte gången låg den där och skrattade mig rakt i ansiktet.

Känner mig så där otroligt fräsch nu efter mitt veckoliga Stacias Sunday Spa. Det blev chokladmask, bananbubblor toppat med lite kokoslotion. Luktar mumma i hela lägenheten.

Väntar med kurrande mage på att mitt ägg ska koka klart, för till mäddah blire fisksoppa med äggmacka... antagligen en kopp varm Options choklad till efterrätt. Vattnas i munnen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: