Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tack Melins

Saturday, February 13, 2010

Tack Melins

Jag tänkte jag skulle ta mig i kragen och vara en god hyresgäst. D.v.s jag tänkte ta tag i att ta bort snön på min balkong som Melins uppmanat oss i sitt brev förra veckan. Snön har ju faktiskt minskat lite och jag tänkte jag kunde skyffla bort lite från väggen i alla fall.

Då jag väntade mig ett otroligt motstånd för att ta mig ut, tog jag i med hela kroppen när jag skulle öppna dörren. Jag fullkomligt flög ut. Döm om min förvåning när jag finner att halva balkongen är tom på snö! På marken syns fotspår av grova arbetarskosulor.

Så Melins fixa jobbet åt mig. De insåg väl att jag inte tänkte göra det. Vänta-ut-taktiken fungerade. Tack Melins. Inga sura miner hoppas jag?

Image and video hosting by TinyPic

4 comments:

Christian said...

hahahaha the stacynator tar poäng!

Hannastacia said...

Japp och nu har jag lärt mig att om man väntar tillräckligt länge gör nån annan jobbet åt mig :D

Christian said...

den regeln går ju inte att tillämpa i småland, bara så du vet.

Hannastacia said...

Det tror jag nog