Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Välkomnar vårfloden med öppen famn

Wednesday, February 24, 2010

Välkomnar vårfloden med öppen famn

Vilken underbar bild. VÄRME!!! PLUSGRADER!!! Jag blir så glad att jag börjar grina. Åh, snälla låt det vara sant. Ser vi ljuset i slutet av vinterhelvetetstunneln?

Solen har strålat så skönt hela dagen och det är ju faktiskt riktigt varmt så länga man inte går in i skuggan. Snö har rasar från taken hela dagen. Skitfarligt, men det struntar jag i. Träffa mig i huvudet och jag kommer bara skratta... men helst inte.

Självklart kommer detta orsaka ytterligare problem. Sverige kommer svämmas över och snörester kommer ställa till mer trubbel när den blir blöt och tung. Ut och skotta alla ni som berörs! Själv ska jag faktiskt försöka avlasta balkonen lite när jag kommer hem.

Jag ska faktiskt ta tillfället i akt att flexa ut och ta en långpromenad. Vi vet inte när vi får se solen igen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: