Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En timmes ljusterapi

Wednesday, February 24, 2010

En timmes ljusterapi

En underbar timma spenderade jag promenerandes ute i vårsolen. Sol och snö ska vara en bra kombination enligt överläkare Göran Rydén vid affektiva avdelningen på St. Görans psykiatri. Det fungerar som ljusterapi. Man kan ju hoppas man blir lite piggare nu då.

Jag hade velat gå längre... solen har inte riktigt gått ner än, men jag har ont. Så in i norden ont. Jag vet inte riktigt från var det kommer för det gör ont i hela baksidan av högerbenet, men jag tror det strålar från knävecket. Jag har väl antagligen sträckt mig under träningen, men jag kände ingenting då. Det är svårt att gå i alla fall och när jag började få ont ner i foten kände jag att det var dax att styra kosan hemåt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: