Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hacienda Karlsdal

Sunday, February 21, 2010

Hacienda Karlsdal

Helt plötsligt, från ingenstans, kom en otrolig längtan till haciendan på Karlsdal. Å, underbara sommarkvällar. Kommer vi nånsin få uppleva dom igen? Är sommaren en svunnen tid? Känns banne mig så.



Haciendan består av nåt så simpelt som en flyttbar parkbänksservering i trä, placerad på Bäjbs innergård. Bäjb och P-man avnjuter lite skugga i den värmande förkvällen. Skugga? Just nu känns det obegripligt varför man skulle vilja fly undan de värmande strålarna.



Även Matte skyr solen med sina solbrillor och uppmärksamma här att solen ligger i lyggen på honom. Men Matte skyr alltid solen och värmen... på sommaren i alla fall. Kan tänka mig att han längtar lika mycket som vi andra just nu.



Serveringen har flyttat ut i solen på denna otroligt somriga bild på P-man och Catja. Känslan av att sitta och kisa i solen med en ölburk i handen sköljer över mig. Jag kan till och med känna lukten. Å, ljuva känsla... försöker hålla den kvar med alla krafter jag har.



Släggan fick ta tronen och Bäjb visar sin respekt, haha. Förändringar kommer ske på haciendan till sommaren 2010. Släggan flyttar från och Saso kommer till. Får han då ta över tronen? Det har vi inte sett ännu, men den okrönte är välkommen och Släggan får ta bilen för jag tror han kommer ha svårt att hålla sig borta.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: