Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: WHAT!??!?!

Friday, February 12, 2010

WHAT!??!?!

Man försökte våldta kvinna utanför USÖ

(UPPDATERAD 12.22) En 22-årig man greps efter att ha försökt våldta en kvinna i 50-årsåldern utanför en av USÖ:s entréer vid 9.30-tiden.


Polisen har ändrat förmiddagens överfall vid USÖ från sexuellt ofredande till våldtäktsförsök. Mannen försökte dra av kvinnans tights samtidigt som han drog ner sina byxor.


- Jag har aldrig varit med om ett liknande fall där någon försöker våldta mitt på allmän plats och dessutom under dagtid, säger vakthavande befäl Peter Persson.


Men efter ett rådigt ingripande av fyra personer vid platsen kunde mannen stoppas och hållas kvar. Mannen greps senare av polisen och fördes till arresten. Efter förhör anhölls han. Även kvinnan och vittnen har hörts.


- Jag kan inte gå in på om kvinnan fått några fysiska skador men hon är naturligtvis tagen efter det som hänt, berättar Persson.


Utanför mitt jobb!?!? mitt på dagen? Herregud, vad händer? Det är ju folk prick överallt runt sjukhuset på dagarna! Fyfan, vilka dårar det finns! Jag blir mörkrädd.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: