Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag har muskler på (i?) röven

Monday, February 15, 2010

Jag har muskler på (i?) röven


Alla som tränar vet hur kul det är att hitta nya muskler. Nu är ju musklerna inte nya, men det känns ibland så. Jag hittade en ny hel musklesammansättning igår! Min röv är ganska välklädd med vaddering, men igår när vi körde liggande rygglyft, en variant av den på bilden, kände jag muskler jag inte visste jag hade. Varianten vi körde var som den ovan fast man varvat sträckte armarna fram och bak. Det var i lyft läge, när ena handen nuddade skinkan jag kände den. Precis i övergången mellan gluteus maximus och bicep femoris. Lovely!

Kanske finns det hopp om om att nåt ska komma fram under de där dallriga väl vadderade jag använder att sitta på.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: