Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tålamod vet jag inte vad det är

Wednesday, February 24, 2010

Tålamod vet jag inte vad det är

Jag ger upp mitt designande av WordPressbloggen för ikväll... jag har inget tålamod alls. Jag orkar inte ens leta på en design som kan duga så länge, så det får se ut som skit tills jag orkar. ajg kommer ju ändå fortsätta här tills den är klar. Jag vill ha en skitsnygg blogg. Önskar nån kunde bygga den åt mig, för jag är fan kass. Jag har ju en sån perfekt bild i hövve. Jag måste helt enkelt lära mig CSS för jag kommer nog inte bli nöjd förrän det ser ut som jag vill.

Jag är så himla trött. Trött och öm och svullen i kroppen. Jag är till och med så trött att jag bara sitter här och inte ens kan ta mig för att gå till sängen. Varför är jag så kaputt?


Jag måste skärpa mig nu... bara tillräckligt så jag kommer till sängen. Jag kommer antagligen somna innan jag lägger huvudet på kudden. Off I go... gonatt.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: