Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Going Black: Etapp 1

Friday, February 12, 2010

Going Black: Etapp 1

Nu är det för sent att ångra sig. Första delen färg är i rötterna. Vad har jag gett mig in på???

Färgen jag använder är av märket Schwarzkopf och varumärket County Colors och färgen heter Arabia svartbrun. När jag kikade runt efter färger slår det mig att bara Scharzkopf ensamt har sex olika varumärken... L'oréal har sju. Vad är egentligen skillnaden? Är det ens nån skillnad? Alla ska ju täcka gråa hår och ge lyster enligt förpackningen. Är det helt enkelt så att det är prick samma färg i grund och botten, men att de lagt till essens av citrus i nån och honung i en annan. Misstankarna är ju starka.

Dax att ha i resten av färgen nu. Kra kra sa korpen.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

CiBag said...

Spännande :) Hoppas det blir fint!