Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Survey

Friday, February 12, 2010

Survey

Idag har jag frågat runt på jobbet om jag ska våga mig på att färga håret svart. Här är några av svaren:

Evigt rara Susanne: Å, klart du ska våga det.
Entusiastiska Nina: Det skulle verkligen klä dig. Du har ju lite punkstil.
F.d frissan Louise: Klart du ska! Nu blev jag också suger på att färga svart.
Ärliga Gunnel: Nja, jag vet inte. Jag är inte så förtjust i svart. De är få som passar i det... Men du kanske är en av dom.
Brutalt ärliga Malcolm: Det beror på vad du vill ge för intryck.

Så... Susanne, Nina och Louise tycker jag ska go for it. Gunnel är tveksam och Malcolms svar kan jag inte riktigt tyda. Han försökte utveckla sitt svar, men det var mycket kryptiskt. Så, vad ska jag göra? Jag köpte mig en intensivtoning (som som håller 8 veckor enligt förpackningen, men brukar försvinna på några tvättar... ni vet jag ju inte om det gäller svart) som jag sitter och stirrar på, men jag kan inte bestämma mig. Jag förstår inte vad problemet är... jag har aldrig varit feg med färg förr.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: