Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mot Lund

Monday, February 01, 2010

Mot Lund

En hel dag utan ett enda blogginlägg! Det ni! Festen i lördags var skoj. Efter några timmar hos Släggan drog vi vidare till Harrys. Stället som envisas med att ta 100 kronor i inträde för absolut ingenting. Vi var inte där speciellt läge, men jag hann i alla fall med några moves på dansgolvet med Evy. Att ta sig hem var en plåga. Kändes som 30 minus och enligt väderrapporter var det exakt det de skulle bli, så kanske var det också det.

Efter en otroligt skön söndag i soffan är det dax att ge sig av mot Lund. Man kan ju bara hålla tummarna att tågen kan funka så jag tar mig dit och hem, men förväntningarna är ju inte direkt stora. Jag inser nu att efter allt tumult innan med biljetterna att jag glömt lappen med namnet på stället jag ska till. Bara att hoppas jag får kontakt med någon som kan ge mig den infon innan jag kommer fram.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: