Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: SJ beklagar

Sunday, August 01, 2010

SJ beklagar

E 83-åring får stå under tågresan trots en första klass biljett för 1925kr. Vem är förvånad? Och SJ beklagar och betalar tillbaka pengarna. De tycks ha lärt sig nåt i alla fall, men de tycks inte fatta att skadan redan är skedd. Hur många gånger ska de kunna beklaga och ändå fortsätta på samma spår? Ingenting tycks hända...

Idag regnar det igen. Inte mycket... det duggar och himlen är grå. Jaja, vi har det i alla fall inte lika illa som i Pakistan tack och lov. Idag blir det Prostsjön runt några varv på morgonen. Har sprungit och gått Osudden nu i en vecka och det behövs lite omväxling.

Bäjbo har plockat ihop alla mynt han orkar bära till drivningrangen senare idag. Jag har analyserat och förbättrat min teknik mentalt och nu gäller det att sätta det i praktiken. Tyvärr har inte Värnamo några låneklubbor, så jag får köra med Pottys långa, men igår när vi kollade proffsbrudarna i British Open såg varenda en ut att ha för långa klubbor så då får väl jag ta det med.

Nu ska jag ut i regnet då. Hear ya latesch ♥

Image and video hosting by TinyPic

No comments: