Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Det blev några bollar

Saturday, July 31, 2010

Det blev några bollar

Det blev en powerwalk i morse med min ljudbok. Inte fören jag kom hem igen upprökte jag att jag lyssnat på hela cd 3 på shuffle. Men det funkade ju tydligen ändå eftersom jag inte märkte det.

Efter lite Resident Evil tog vi Volvon på äventyr och hamnade visst på drivingrangen i Lagan. Eftersom det låg några tiokronor i plåskan slog vi några bollar. Rättare sagt kanske 50. Bäjb hittade en kort järnsjua åt mig bland låneklubborna och det gick faktiskt mycket bättre. Fick in några riktigt bra stötar.

På vägen hem bjöds jag på en McFlurry som vi avnjöt hos Potty där han och Benny vilade sig efter en heldag på Värnamos golfbana. Vi ska möta upp dom där imon för lunch och ytterligare lite svingande på range.



Jag har ett nytt mål i livet och det är att slå Otto nästa vecka.

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Anonymous said...

That is precisely the key reason why why a training bench which can very easily and speedily
regulate to all 4 positions could be the maximum bench to personal.


Feel free to visit my web page :: http://www.getfitnstrong.com/adjustable-dumbbells/

Anonymous said...

A properly balanced meal with fats will never bring about an
insulin spike.

Also visit my homepage - Recommended Internet page

Anonymous said...

You will discover, however, other machines for the intense training session that can be bought.



Also visit my weblog ... Report abuse