Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Omöjligt?

Tuesday, July 27, 2010

Omöjligt?



Av gummibitarna i Pottys hand ska bildas en kub. Det är omöjligt trots att det bara är typ 5 bitar. Jag och Evelina plockade fram den eftersom vi tröttnat på att kolla på när grabbarna spelar FIFA 2010. Men vi har båda gett upp. Jag blir så nervös av sånt där när det inte funkar på några minuter.

Nu ska jag berätta nåt hemskt. Jag tror jag har ont i halsen. Jag säger tror för jag är inte säker på om jag bara är extremt törstig eller om det verkligen är ett halsont. Det FÅR det inte vara, men visst vore det för typiskt? Nä, jag ska försöka förtränga det.

Nu är frågan hur jag ska få grabbarna att lägga ner spelet. Det var kul em stund men nu har jag verkligen tröttnat.

No comments: