Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: HATAR SJ

Friday, July 23, 2010

HATAR SJ

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. SJ är det sämsta jävla skit på jorden. Sitter just nu i Skövde och har gjort det i 50 minuter. En nedriven ledning är orsaken. Efter 30 minuter öppnade ett spår och nu ska alla jävla tåg köa för att komma förbi och fram.

Egentligen skulle jag varit framme om 40 minuter. När det nu blir är ingen som vet. Det händer inte ett skit. Jag blir bara argare och argare och ingen har jag att skälla på. Tågpersonslem håller sig borta som vanligt.

Hmm, ingen bra början på semestern direkt. Tack SJ. Ni suger!



Uppdatering: vi rullar. 60 minuter efter schema

2 comments:

Anonymous said...

Vad du är ball!
Det är så kul att läsa vad du skriver.

Hoppas ditt tåg kommer i väg snart.
/E

Gomorra said...

Skicka en räkning till Ulf Adelsson, bossen själv, läste i pressen att inte ens han tycker att SJ sköter sig, rent "för jävligt" tror jag han sa. Stackars tågpersonal som inte rår för det hela och som troligen inte har någon som helst information själva och som får utstå all skit, heders åt dom mitt i allt.