Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: This back is on fire

Sunday, July 04, 2010

This back is on fire

Jag ger fan upp. Jag har försökt smörja min onda rygg, men hur mycket jag en försöker når jag inte riktigt överallt. Området på ca 2 cm ovan och under det vita bandet där BH:n suttit får förbli osmort.

Summering av helgen då. Jag är lite besviken att jag inte fått bada nåt. Emma ville ha med mig ut till Katrinelund i morse och jag tänkte jag skulle cykla dit och joina. Precis innan jag skulle åka kollade jag kartan och insåg att jag tänkt på Hjälmarbaden och inte Katrinelund. Till Katrinelund är det 25,8 mot Hjälmarbadens 13,8. Att cykla det själv på min cykel kändes otroligt osäkert eftersom jag varken har pump eller kunskap att laga ev punka... och sen ska man ju hem också. Nä, jag fick hoppa den.

Men jag är ändå otroligt nöjd med helgen. Gått skitbra att springa två mornar i rad trots värmen. Jag har vandrat i mina älskade Kilsbergen och jag har varit ute på cykeläventyr. Inte illa. Jag har ju dessutom fått lite färg (förutom den illröda ryggen är jag faktiskt ganska brun för att vara jag). och jag har kunnat äta frukost och suttit på min balkong. Lovely.

Vad jag inte har gjort som jag skulle är dammsugit och tvättat, men vem pallar det i 30 graders värme?

Jag börjar nästan grina nu när jag nyss insåg att helgen snart är över. Det känns som om jag har semester och nu måste jag inse det bistra faktum att så inte är fallet. Jag behöver ju börja tänka på matlåda tills imon också. PUH! Vem fan orkar tänka på den nu?! Jag tror det får bli yogutt-luncher denna vecka. Det är ju inte gott att äta annat ändå. Idag har jag bara fått i mig en rostmacka och lite natrugodis efter frukost och jag är inte det minsta hungrig nu heller. Värmen är alltså bra för figuren haha.


Photo Host

No comments: