Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tucan hacienda

Wednesday, July 28, 2010

Tucan hacienda

"I morgon ska jag sova skiiiitlänge". Ja det tänkte jag medan jag satt och sov i Släggans soffa igår eftermiddag. Jag var så jäkla trött för trots ganska sena kvällar har jag fortsatt vakna tidigt och ge mig ut och springa. Men... klockan 5.30 vaknade jag. Jag lyckades somna om, men 7.30 var det klippt att ligga kvar. Så jag tänkte jag tar lite köffe, en runda runt Osudden och sen lägger jag mig en stund igen... kanske.
Igår diskuterade vi två alternativ för dagen idag. Det ena var Ullared och GKs med Släggan och Evelina och det andra var en korthålsrunda med Potty. Eftersom det är strålande sol i dag blir det nog det senare. Jag är nervös. Jag har ju aldrig spelat golf i hela mitt liv... hur sjutton ska det gå? Ja, det får ni väl höra sen.
Eftersom jag frös som sjutton i söndags när vi åkte från Göteborg och väderrapporterna visar att det kommer mer kyla och regn framöver i veckan gick jag och köpte mig ett par långbyxor på HM igår. Då hittade jag även denna t-shirt. Inte den vackraste jag sett, men på rea och det står ju faktiskt TUCAN HACIENDA på den. Hur passande är inte det när vi förhoppningsvis nån kväll sitter ute på hacienda 1.0 eller 2.0? Var ju bara tvungen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: