Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kärt återseende

Friday, July 16, 2010

Kärt återseende

Nu har jag vinkat av mina kollegor för semester. Buhuu, nu kommer jag vara ensam kvar med en massa utvilade nya kollegor.

vägen hem gick jag över stan och jag fyndade på Gina. Eller nja. Jag tyckte det i alla fall. Jag köpte mig ett par jeansshort. 99;- kostade de bara. Tyvärr fanns de bara i storlek 42 (har 34 eller 36 normalt beroende på modell). Äh, tänkte jag.. de kan funka som stil och slängshorts och det kan vara skönt med lite vidare nu när det är varmt och sommar. Och det är banne mig prick så de hålls uppe precis på höften för att inte trilla av, haha. Dyngsköna är dom och i rätt storlek hade de varit ursnygga med. Ska prova dom på en promenad strax och hoppas de inte trillar av mig.

När jag var på väg från stan hörde jag nån som ropade på mig och det var Hillis. Gamle kära Hillis... en av tvillingarna Sandberg och således även en av mina äldsta bästa vänner. Hon hade dumpat man och barn i stadsparken och cyklat upp på stan. Vi tog en cola på café och sen hjälpte jag henne köpa örhängen och ny mobil. Det var riktigt kul att se henne! Vi planerar ses igen över en grillkväll snarast i hennes trädgård.

Nu sitter jag här och gassar i soffan. Ska som sagt ge mig ut, men det känns fortfarande för varmt och mina fötter är som klumpar så det kommer inte bli skönt att gå precis. Får nog vänta en bra stund till om det ska funka. Tills dess ska jag nog bara slappa och slösurfa lite.

Photo Host

No comments: