Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Höstmorgon

Monday, July 19, 2010

Höstmorgon

Det känns som sommaren är över. Jag vaknade inatt och frös. Trodde nästan jag drömde. Men med fläkten riktad mot mig och fönstret öppet var det riktigt kallt. Jag orkade inte gå upp och stänga, utan tog tillfället i akt och gjorde nåt man inte gjort på länge... kurade ner mig under täcket i fosterställning.

4.24 studsade jag upp och trodde jag försovit mig. Inte mycket, men jag fick för mig att klockan var åtminstone en timma mer. Det tog mig tio minuter att inse hur tidigt det är.

Jag drog först på mig mina mjukisshorts, men fick ganska direkt byta till mina långa... för att jag frös. Termometern visar bara 14 grader och det är ganska mörkt. Jag hoppas det beror på de få moln jag ser utanför köksfönstret för utanför vardagsrummet är det klarblå himmel. Hela atmosfären skriket höst.

SÅ det känns som hösten kommit... två veckor innan jag ens får gå på semester.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: