Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: BLÄ!

Monday, July 05, 2010

BLÄ!

Det skulle ha varit SÅ skönt att få ligga kvar i sängen en stund till. Det var faktiskt ganska svalt när jag vaknade. Men vaknade gjorde jag och då var det klippt att somna om eftersom jag vet att det ändå snart är dax att gå upp. Hur ska man klara att jobba igen. JAG VILL INTE! Jag orkar inte. Jag spyr på't.


Under matchen Tyskland - Argentina satt Calle-Phille breve megastora Charlize Theron. Undrar vad de tänkte i de dryga 60 minuterna innan de bärjade prar med varan.

Calle-Phille: OMG, jag sitter breve Charlize Theron! som inte bara är megastor, utan en av världens vackraste kvinnor. Är hon stroppig tro? Vågar jag prata med henne? Vet hon vem jag är?

Charlize: OMG, jag sitter breve en kunglighet! Får jag prata med honom? Hur tilltalar jag honom? Han är ganska söt. Undrar om han vet vem jag är.

Haha, funny. Igår när jag körde till Marieberg spelades Lena... Eurovision-tyskan ni vet och det slog mig att Tyskland på inga villkor får vinna fotbolls-VM. Det kommer ju få totalt storhetsvansinne! och vi har ju alla sett vad som kan hända när Tyskland får storhetsvansinne.


Vad är det förresten med fotboll och att alltid skylla på förbundskaptenen? Argentina förlorade mot Tyskland och vips är Maradona misslyckad. Inte alls hans lag, utan bara han. Nu ska han sparkas kravlöst enligt "folket" och inte alltför sällan händer de ju att de gört. Visst det är hans taktik, men det är också hans taktik som gjort att de tog sig ända till kvartsfinal! Det är fan inte dåligt.

Det är skönt att fotbollen i alla fall börjar närma sig ett slut... för det måste den väl göra nu när man går på semifinalerna. Är det denna vecka med? Inte längre va? Jag har kollat på mer fotboll detta VM än vad jag gjort under hela mitt liv sammanlagt (dvs typ 4 matcher haha), men nu får det vara nog.

Nä, nu ska jag väl bita i det extremt sura och packa ihop inför jobb. BLÄ!!!

Photo Host

No comments: