Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Det går bra nu

Monday, July 19, 2010

Det går bra nu


Det verkar som det mesta flyter på när man är på toppenhumör. Jag fick ett ryck i glädjeruset och började packa och jag är nästan helt färdig. Vet inte hur det gick till. Jag hatar ju att packa normalt och det brukar ta en evighet bara för att jag tycker det är så tråkigt, men nu märkte jag knappt av att jag gjorde det. Sen hann jag visst laga matlåda under tiden jag pratade med mamma. Otroligt smidigt.

Det ser ut som om min semester kommer börja med ganska kass väder. Regn, regn och åter regn på prognosen över helgen. Sommarvädret är borta. men vem bryr sig? Det är alltid kass väder när jag har semester. Och prognosen kanske hinner ändra sig med lite tur.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: