Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Handyman Hannastacia in action.

Friday, July 02, 2010

Handyman Hannastacia in action.

Var på Clabbe O's efter jobbet och köpte lite doningar. Har redan bytt haspen på sovrumsfönstret och nu väntar balkongen på sin. Köpte nån slags dörr stopp så jag kan ha dörrn öppen utan att behöva ställa en hantel mot den så den inte blåser upp. Dock... inser jag nu att det kan bli lite besvärligt att ha just denna haspen. Den öppnad nämligen bara dörren ca 70 cm och vill jag öppna den mer måste jag floppa bort den. Det är väl inte så farligt tänker ni... Nä, inte om man hade haft normallängd, men för en pygme som moi kan det faktiskt orsaka lite frustration.

Dessutom är jag lite skraj att dörren ska spricka när jag skruvar. Som jag nämnt förr är det är den till största del rutten och risken är väl att den helt sonika faller ihop om jag sätter skruv i den. Hmm, får se hur jag gör.

Photo Host

No comments: