Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: "Naken, rädd, exposed"

Wednesday, July 07, 2010

"Naken, rädd, exposed"

Ja, precis som Maria Montazami utan läppstift känner sig min Hellride nu utan framram. Jag bestämde mig nämligen för att ta bort den. Jag måste ju ändå ha muttern med mig om jag ska få tag på en ny och på det här viset är det ju heller ingen brådska, trots att cykeln ser bra naken ut.

Planen var faktiskt att ge sig ut och cykla ikväll. Ville bort till Stadium Outlet och kolla om de hade några billiga inlines till mig, men det blåser ju nästan storm. Dock är det inte ett moln på himlen och sådär lagom varmt, så det hade varit härligt utan vinden.

Lindsey Lohan får uppleva verkliga livet. Rätt åt na! Vad är det med kändisar och deras trp att de är helt osårbara? 90 dagar i finkan och 90 dagar på Rehab dömdes hon till den lilla hoppan. Mycket lindrigt om ni frågar mig.



Heidi Montag
, det spånet, ångrar alla sina operationer efter, vad har det gått... ett halvår? nu skyller hon allt på äckliga Spencer och säger att det var han som fick henne att lägga sig under kniven och göra tio operationer på en och samma gång. To bad.

Mats Alm släpptes i dag på fri fot i väntan på sin dom som antagligen kommer göra honom fri för alltid och GW är inte sen att gratulera. Han har ju sagt detta hela tiden och han har som alltid rätt (Efterlyst kommer gå under utan GW). Det riktigt sjuka är ju att snubben kommer bli rik på kuppen. Han vann i alla kategorier. Han blev av mig blivande frugan, han lyckades komma undan med det och han blev miljonär. han får ju säkerligen ut livförsäkringen på en miljon och sen kommer skadestånd för de nio månader han suttit i häkte. Helt jävla vansinnigt!


"Internet är helt över. Alla de här datorerna och digitala prylarna är inget bra.Internet är som MTV. Det fanns en tid då MTV var hippt och sedan blev det plötsligt passé. De bara fyller ditt huvud med nummer och det kan inte vara bra för dig." /Prince a.k.a The Artist formerly known as Prince a.k.a The Artist a.k.a O(+>

Photo Host

No comments: