Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Anti

Tuesday, July 06, 2010

Anti

Usch, idag vaknade jag upp med en sån där antikänsla i hela kroppen. vet inte om det beror på att det faktiskt var mulet när jag klev upp och därmed mycket mörkare än det varit senaste tiden. Känns höstigt och det blåser väldigt svalt från min öppna balkongdörr. Det är skönt, men som sagt det ger en känsla av att sommaren är på väg bort. Jag vet att det bara är början av juli, men denna sommaren känns inte alls lika rolig längre.

Jag antar man måste ha såna här dagar ibland. Har ju varit på ganska gott humör ett par dagar nu. Idag känner jag mig bara nere, deppig och anti. Vill tillbaka till sängen som var så himla skön i morse och bara gräva ner mig där och ligga hela dagen. Med min Bäjb bredvid mig. Jag saknar min Bäjb! Han är sjuk och jag vill ju vara där och ta hand om honom. Och jag vill att han tröstar mig. Och jag hatar hans jobb... eller i alla fall hans chefer som är rena idioter.
Hur mycket jag en INTE vill jobba just nu, hoppas jag det är massor att göra idag. Jag pallar inte en till dag som igår. Ju mer att göra desto snabbare går ju dagen och jag vill bara hem igen.

Åååå, vilken sugig dag!



Photo Host

No comments: