Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ett gott skratt

Sunday, July 18, 2010

Ett gott skratt

Nä, jög mötte inte GrinOlle idag. Han var väl för sur. Däremot fick jag mig ett gott skratt på vägen till spåret. Några ungdomar i fyllan och villan (antar jag) hade roat sig med att flytta om lite avspärrningsstaket vid Trängen där de håller på med ny väg. Istället för att spärra av mot den nya vägen som inte är klar, stod nu staketen tvärs över cykelbanan.

Jag vart lite konfunderad först måste jag erkänna, men inte lika förvirrad som de två unga män med rödsprängda ögon som kom från andra hållet samtidigt som mig. De hoppade av sin cykel, tittade förvirrad på avspärrningen, kliade sig i huvudet och stod där länge innan den ena sa: "Varför har de ställt dom såhär?". Hans lika förvånade väl bara skakade på huvudet och sen stod de där en stund till. Inte fören jag styrde till höger och cyklade in på vägen till höger för att ta mig runt, fattade de hur de skulle kunna ta sig förbi hindret. Deras totala nollställdhet roade mig hela vägen runt Varbergaspåret.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: