Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vad är det för väder egentligen?

Sunday, July 18, 2010

Vad är det för väder egentligen?

Varmt? Kallt? Lagom? Ja, jag kan då banne mig inte avgöra. Solen skiner... för det mesta och termometern visar 23, men det blåser nåt överjävligt. När jag tittar ut är kläderna i blandad kompott. Vissa går i linne och shorts och vissa har kofta. Jag har i omgångar stått på balkongen, men jag kan inte bilda mig en bra uppfattning. Det känns kallt när det blåser till och varmt däremellan.

Vad spelar det för roll då? Tja, egentligen är det ingen katastrof, men jag ska på lunchdejt med mamma och planen är ju att sitta på en uteservering såklart. Man vill ju inte sitta och frysa.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: