Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Är det humöret? värmen? utmattning?

Friday, July 16, 2010

Är det humöret? värmen? utmattning?

Försökte träna. Det gick åt helvete. Tränade på steppern i 25 minuter och sen lite axlar och lite biceps och visst det gick, men det gick inte bra alls. Kändes som jag var den svagaste personen i världen. Kroppen är ju som sprickfärdig av svullnad. Det känns verkligen som om huden på fötterna och benen är på bristningsgränsen på riktigt. Värme och PMS är en jäkla kass kombination.

Samtidigt i en annan del av landet är Bäjb med Potty och Otto och spelar golf... på riktigt! Det är knappt jag tror det är sant. Orsaken till det otroliga är i grunden Potty som är den enda som spelar golf på riktigt egentligen. De andra två blev intresserade först efter allt Wii-spelande och senare även tittande på TV som skett hemma hos Potty på sistonde. Nu har det gått överstyr. Min mammas första kommentar när jag berättade vad Bäjb gjorde var: "Å, nej, då är han förlorad" hahahahaha. Antagligen har hon rätt för jag fick detta sms för en stund sen: "Det här var riktigt kul så det ska vi göra om". Ja, ni ser, förlorad. Men söt är han ändå.

Photo Host

No comments: