Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Total OD

Friday, July 02, 2010

Total OD


Fy, Pust. Stön. Satt här och tyckte synd om mig själv och då får man ju äta glass. Right? Det är bara det att det blev lite (alldeles) för mycket. Jag är så mätt att jag tror jag spricker... och spyr... vilken sekund som helst.

Nu tyar jag knappt sitta upp och funderar därför på sängen. Vore ju gutt som stryk att få krypa ner och vad ska jag sitta uppe för egentligen. Bättre att vakna utvilad. Ta en morgonrunda i Karlslundspåret för att sedan ge mig ut till Kilsbergen för äventyr.

Är det förresten galet att ge sig ut i bergen själv? Tänk om jag bryter ett ben där ute... eller går vilse. Då blir det ju lite jobbigt... men vafan, det löser sig väl på nåt sätt... förhoppningsvis. Jag vill ut på äventyr och ska jag det har jag väl inget val!

Photo Host

No comments: