Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lagom till semestern

Thursday, July 22, 2010

Lagom till semestern

Nu kommer regn och kallare luft. Torsdagen ser ut att bli den sista dagen på länge med temperaturer över 25 grader. Men speciellt soligt blir det inte. Två rejäla fronter med mörka moln drar in från väster och nästan hela landet får sig en dusch. Tack för den! Men där fick jag ju i alla fall svaret på om jag ska ta med mig mina basket kängor eller inte.

Är det nån som tycker sms-tjänsten 118 800 är nödvändig? Jag kan inte begripa hur nån kunde komma på den över huvudtaget. För dyra pengar kan man fråga vad som helst och få idiotiska svar. Nu har några ungdomar fått svar de inte räknat med och nu kommer tjänsten ändras så inte alla frågor får svar. Men kosta kommer det ju såklart göra ändå. 12 spänn för ett sms... som nu alltså riskerar bli utan svar på också... Lägg ner skiten.

Det är torsdag, det är bara en och en halv dag kvar. Jag kan knappt tro det är sant. För bara några dagar sedan hade jag två hela veckor kvar och nu bara två dar.

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Anonymous said...

Vad tycker du om en helt automatisk tjänst som "Magic 8-ball" tjänsten där man skickar "svara ja/nej fråga" (t.ex. "svara kommer jag bli rik") till 72500? Jag tycker varjefall det räknas bättre som att "ödet" talar, slumpmässiga, automiserade svar, men dock bara ja/nej frågor. Prova fråga om din kille älskar dig (om du har en) och se vad tjänsten svarar... Kan vara intressant. Kostar en femma tror jag...