Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Potty 41 år

Monday, July 26, 2010

Potty 41 år

Efter jag hade varit ute och sprungit i morse, vilket förövrigt var skithärligt, traskade jag iväg till Hemköp och köpte ingredienser till Pottys tårta. När jag kom hem igen var Bäjb vaken så vi satte igång med storbak. Och här är resultatet.


Bottenlagret består av mosad banan och riven mjölkchoklad. Mittenlagret av vaniljkräm, jordgubbar och riven choklad och toppingen av grädde med jordgubbssylt, nonstop och jordgubbar. En riktig barnkalastårta, precis vad en 41-åring behöver.


Vi dukade med finservisen också. Nalle Puh-tema från Matjätten.


För att Potty skulle tro han hade några fler kompisar än oss bjöd vi över Släggan och Evelina också.


Potty var riktigt uppspelt när han skulle skära tårtan. Som tur var fick han hjälp av takfläkten med att blåsa ut ljusen.


Släggan va hungrig... det är han inte längre. Eller rättare sagt han borde inte vara det i alla fall, men när de gick nyss hörde jag nåt om att de skulle åka och äta med Evelinas bror. Om de år ner nåt av den maten är jag imponerad.


For the record: Potty fyller egentligen 35 och inte 41.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: