Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: The men who stare at goats

Monday, August 02, 2010

The men who stare at goats


Denna film kan jag rekommendera. Kanske inte det allra bästa jag sett nånsin, men på bra länge i alla fall.

Som taget ur en film ät detta som jag läste i tidningen nyss:
Spridda över alla världsdelar har sju personer varsin nyckel som innehåller en liten del av en superkod. Minst fem av dem måste samlas på en bas i USA och kan då tillsammans återskapa den nödvändiga huvudnyckeln som gör att internet fungerar som det ska.
Coolt. Rena rama James Bond rullen ju.

Sista veckan på mina två veckors semester börjar idag. Fy, känns ju inte som jag börjat ens. Trot eller ej, men det regnar ute igen. Man kan verkligen inte säga att jag haft tur med vädret på min semester. Egentligen gör det inte så mycket... det behöver inte vara strålande sol (även om det skulle kännas bättre), men det kunde ju i alla fall skita i att regna.

Jag tänker i alla fall trotsa regnet och se mig ut med min ljudbok som jag ska köra utan shuffle denna gång.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: