Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Stacemaster Golfprobabe

Saturday, August 28, 2010

Stacemaster Golfprobabe

Stacemaster Golfprobabe är mitt golf-alter ego. Igår gick det riktigt bra för mig på Lanne korthålsbana ska ni veta. Eftersom det var fredsag förmiddag och alla andra jobbade drog jag och Bäjb ut till Lanna ensamma. Vet inte om det var det som gjorde det, men jag fick helt plötsligt in svingarna. Raka och fina. Detta gjorde att jag fick 56 slag... rekord för Stacemaster Golfprobabe.

Sweet victory!

Inte nog med det... jag vann över den här herren (se nedan). Det gick mindre bra för Bäjb... men jag tycker han var duktig ändå, Dock råade han få in några riktigt tråkiga sneskott som drog upp hans score lite.

Scorekort över min bästa runda och allra första seger

Kaxig segrare och slagen förlorare

När vi precis höll på att packa ihop efter rundan såg vi ett sms från Potty som ville komma ut och spela med oss... and so he did. det blev en runda till. Jag gjorde inte alls lika bra ifrån mig, men fick lite bättre ordning på kortspelet. Puttarna gick också riktigt bra denna vända.

Konstigt nog bestämde sig vädret för att bli alldeles toppenfint. Varmt och soligt!

Efter att a spelat två vändor på i princip tom mage höll jag på att dö av hunger. Vi åkte förbi och hämtade pizza på Chaplin på vägen hem och sen satt som en smäck. Efter en tuppalur blev det PGA-tour hos Potty där Tiger håller på att spela bort sig. Otto kom förbi en svänga sent och vi planerade dagens golftripp.

Tyvärr ser det ut att börja regna när som helst, så jag vet inte hur det blir med den. jag ska i alla fall ut på en morgonpromme nu så får vi se.

Golflööve

Image and video hosting by TinyPic

No comments: