Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Old Owl, New Owl

Saturday, August 21, 2010

Old Owl, New Owl

Jag blev helt slut bara av att försöka fundera ut vad jag skulle ha på mig. Jag är verkligen hängig. FAN!

Istället började jag måla. Jag behöver ju byta ut gamla ugglan eftersom den är röd. Den får flytta in i sovrummet i stället.

Old Owl

Som vanligt blir det färg överallt när jag målar. Händer, ansikte, golv o.s.v. Tur att akryl är så lätt att ta bort. Jag är lite sur på mina penslar. De är verkligen kass. Vad ska man ha egentligen till akryl?

New Owl

Här är vad jag skulle vilja kalla första utkastet. Jag är inte alls nöjd, men jag är ju å andra sidan långt ifrån klar. Kan inte fortsätta nu för färgen måste torka. Kan nog bli ok tillslut. Ska byta ut lite med färgerna och skugga upp den ordentligt och hoppas det inte blir allt för kladdig. Men det får bli en annan dag... jag är trött på't nu.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: