Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: IKEA

Sunday, August 15, 2010

IKEA

Tänk jag vart klar alldeles för tidigt. Jag har sprungit, duschat, ätit frukost och tvättat klart och sitter här med skorna på fötterna och bara väntar. Jag ska åka till IKEA. Jag känner mig inte helt färdig med vardagsrummet. Skulle behöva en till kudde, en rosa pläd och kanske en ny kruka eller kanske en lampskärm som matchar det nya. Jag har tittat ut en del saker på nätet och tänkte åka ut och kika om det är nåt att ha. Om jag åker dit nu precis när de öppnar kanske jag slipper stormen med Kumlabor som ska dit och luncha. (visst ni att Kumlingar gör det till en grej att åka till IKEA bara för att äta... är inte det lite sjukt?).

Jag har bestämt mig för att ni inte ska få se mitt "nya" vardagsrum innan det är färdigt, så ni får hålla ut lite till.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: