Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Usch, fy, blä

Saturday, August 07, 2010

Usch, fy, blä

Vaknade upp sorgsen. Idag åker jag hemåt igen. VILL INTE! Vill vara kvar här för alltid. Vill vara ledig för alltid. Varför kan man inte få de lilla? Jag känner redan känslan jag kommer ha när jag kommer hem. Packa upp, duscha... och sen då? Sen kommer det vara alldeles tyst och ensamt. Nä, det gillar jag inte alls.

Igår på Lanna medan vi vänta på att regnet skulle lugna sig

En positiv sak är i alla fall att vi igår bestämde att vi ska på lite shoppingrunda till Jönköping idag. Det innebär att jag i alla fall slipper ett tåg och en väntan och kan hoppa på vid 17.54 i Jönköping.

Golfset från Biltema och headcover från Dormi

Nä, det är väl bara att sätta igång och packa nu då. FY fy fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: