Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sopberg i trappen... IGEN!

Wednesday, August 25, 2010

Sopberg i trappen... IGEN!

Så fort jag klev innanför trapphusdörren kände jag stanken och mycket riktigt stod ett hel berg med sopor utanför dörren längst ner. Minst 5 påsar och sen den frigolitförpackning som stått där i säkert tre veckor nu. Jag rusade upp i lägenheten för att skriva en stor arg lapp. Dock tog det lite för lång tid att hitta ett tillräckligt stort papper och när jag kom ner igen var berget borta. DARN! men lappen åkte upp ändå denna gång. Trots att det hade känts bättre om de stått kvar. Mer effektfullt så. Förhoppningsvis fattar de och jag slipper känna den där mat och bajslukten igen när jag kommer hem.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: