Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Väntar

Tuesday, August 03, 2010

Väntar

Bäjb ligger och sussar som sötast. Klockan börjar dock närma sig 12.00 och nu tycker jag det är dax för honom att vakna. Själv gick jag upp strax innan 8.00. Jag verkligen anstränger mig att ligga kvar, men det funkar inte. Jag blir sen skittrött på eftermiddagen. Jag är ju inte van att vara baken så länge på nätterna. Vi har inte kommit i säng fören närmare 2.00 och det känns att jag får alldeles för lite sömn. Speciellt när jag springer. Energin är liksom slut innan jav ens börjar. Men med lite envishet tog jag mig runt Osudden i morse ändå.

Igår kollade på på "A serious man" som jag skrev att vi skulle. Se inte den. Den var inte bra alls. Den var till och med då dålig att jag sov genom större delen av den. De som kolla tycks inte förstått mer än mig så jag verkar inte missat nåt direkt.

Vi vet väl inte riktigt vad dagen bjur på. Potty ska spela riktig golf med vännen Tobbe och vi åker väl med ut en sväng innan och käkar lunch och slår lite på rangen. Vädret är helt ok idag faktiskt. Hoppas det håller i sig.

Just ja... 8.30 ringde det på fören här. Det var nån slags hustomte från HSB som kom och meddela att han kontaktat Franssons rör (Pottys jobb, fast han har ju semester just nu så det blir ju nån annan) angående en ny toalettstol. Bra det för det börjar bli lite jobbigt att behöva fylla på tanken manuellt efter man spolat.



Nu till operation Bäjbowakeup.

No comments: